nedari se mi preklad jadra 2.5.46

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 7 19:48:58 CET 2002

> [...]
> asi tusite kam se to jadro dohrabe.
>  Dalsi vec ceho jsem si vsim je, ze nebezi zadne USB zarizeni. Na USB hubu je
> dokonce videt ze mu jadro nenahodilo napajeni(proste uplne chciplej, stejne
> jako klavesnice a mys).
> Jeste pred tim vsim sem se se pokousel mit jadro s volbou "Preemptive
> Kernel". Tato verze skonci tesne pred detekci vyse zmineneho SCSI radice s
> hlaskou:
> Bad: Scheduling while atomic!
> Call trace:
> [<c01152af>] schedule+0x35f/0x<takynakycislo>

Neco podobneho to delalo na stroji jednoho meho kolegy. Ma VIA KT333
chipset a na druhem kanalu ide ma povesenou cdrom a vypalovacku. Pri
pokusu jakkoliv pristoupit na cdrom dojde k tomutez, pritom
vypalovacka funguje.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>
"War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength"