nedari se mi preklad jadra 2.5.46

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 7 19:32:44 CET 2002

Mne se to sice prelozit podari, ale kdyz pri startu detekuje kernel SCSI
radic (sym53c1010) tak ho najde, ale ma problem s naprosto vsim co je na nem
poveseny (pocinaje detekci tech zarizeni). A jelikoz rootdisk je scsi, tak uz
asi tusite kam se to jadro dohrabe.
 Dalsi vec ceho jsem si vsim je, ze nebezi zadne USB zarizeni. Na USB hubu je
dokonce videt ze mu jadro nenahodilo napajeni(proste uplne chciplej, stejne
jako klavesnice a mys).
Jeste pred tim vsim sem se se pokousel mit jadro s volbou "Preemptive
Kernel". Tato verze skonci tesne pred detekci vyse zmineneho SCSI radice s
hlaskou:
Bad: Scheduling while atomic!
Call trace:
[<c01152af>] schedule+0x35f/0x<takynakycislo>
Strasne to poletovalo(rolovalo porad dokola) takze jsem to nestih opsat cely.
Nakonec kernel prohlasil ze je panic.

--
S pozdravem
  Martin Kebert