LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Listopad 7 20:28:36 CET 2002

>ano to souhlasí mám obě v knihovně a LDP tam jenom leží a leží

Toz, ocekaval jsem "bourlivou debatu" o uzitecnosti LDP... Takze bych asi
mel nejak zareagovat. Ucinim tak priznanim vyvoje sveho vztahu k LDP.

Prvne jsem jej videl jako uplny zacatecnik, jednalo se o verzi LDP1. Byl
jsem
dost zmateny, text byl do znacne miry redundantni a trochu rozvlekly.
Cast jsem
precetl, ale porad jsem nejak nevedel o co v linuxu jde.

Za rok a pul se mi dostala do ruky kniha LDP2. Uz jsem o ledacems vedel,
dokazal jsem informace vstrebat. Vsiml jsem si take podle mne znacneho
posunu
v kvalite informaci, kterou se druha verze vyznacovala. Cast sice
zustala zastarala,
jenze tak uz to u tistenych knih z oblasti IT byva.

A zaver? Necht si jej udela kazdy sam. At nahledne do pdf verze a
rozhodne se.
Pro zakladni info o konkretni zalezitosti jdu do LDP2, pak jdu do
dokumentace
dotcenych programu nebo HOWTOs. Z konference pak ziskavam predstavu,
jaka je
soucasna situace a co je dnes "in".

Nicmene souhlasim, ze pro uceleny prehled je prinosnejsi mnou take
 zminovana
kniha "Principy a problemy operacniho systemu UNIX". Jenze ta je zas obecne
unixova, nevic opet v ledacems poplatna dobe sveho vzniku. Jenze i tak
ji stoji
za to cist.

Cesta k linuxovemu vzdelani je holt trnita...

OldFrog.