LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

freeriders freeriders na host.sk
Sobota Listopad 9 01:25:28 CET 2002

prisim vas, neviem kto to tam pisal ze na ftp suse je cz manual, nejak ho
tam neviem najst mohli by ste mi poslat presnu daresu ? dakujem
inac s dakujem vsetkym za radu s LDP2. uz som sa rozhodol kupim si Linux
Prakticky pruvodce, a LDP2 mam v PDF a ked budem nieco potrebovat co nieje v
L pp tak sa mrknem do LDP2. A keby tam bolo toho vela tak potom si ju kupim.
Ale aj tak mi nieje jasne preco ked som sa pytal na knihu na Linux mi niekto
poradil knihu od tych dvoch panov co vymysleli C.Mam ju sice v txt podobe
ale nechapem celkom ako mi pomoze pri kofiguracii Linuxu.

Mato