nedari se mi preklad jadra 2.5.46

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Listopad 8 10:21:14 CET 2002

Dobry den,

On Thu, Nov 07, 2002 at 03:50:18PM +0100, Pavel Benisek wrote:
> Jeste jsem nezkousel vyvojove jadro, proto mam par otazek:
> Jak stabilni jsou tyto jadra?
> Co myslite tim "sito horkou jehlou"? Pada? Nejedou moduly?
> Jak je to na nich s ovladaci nvidia, alsa, hsf a pod?

"sito horkou jehlou" znamena, ze obcas neco nejde zkompilovat...
Ale treba se ti to vyhne... ;-)

Co se tyce nvidie, tak tu nepouzivam, tedy nevim. ALSA mi jede
OK, hsf modem taky nemam k dispozici...

Co se tyce stability, tak to vypada slusne, obcas se ale
prihodi nejaky oops nebo debugovaci hlaska stylu: Bad: scheduling
while atomic., pripadne ve 2.5.44-ce se obcas objevovaly chyby
okolo slab.c. U me se to obeslo vetsinou jen s timto hlasenim
a pocitac fungoval dale. Nektera starsi jadra vykazovala memory
leaky (ale to bylo tak nekde okolo 2.5.39), novejsi uz vypadaji
vcelku dobre.

Pro nasazeni na serverech bude treba jeste par release, aby se
vse takrikajic ucesalo a trosku zafixovalo...

Co se tyce rychlosti: mam dojem, ze ma lepsi odezvy, zvlaste se
zapnutou preempt featurou.

> Diky
>
> Pavel Benisek

Zdravi