TTF font pro titulky v mplayeru a cestina

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Listopad 8 11:19:54 CET 2002

Alex Mayer wrote:
> DD,
>
> uspesne jsem stahnul a naistaloval mplayer 0.90-0.pre9.2 z
> http://plf.zarb.org/. Vsechno funguje, ale mám problém s cestinou v
> titulcích. Tahle verze pouziva pro titulky TTF fonty a nikoliv "spec"
> soubory, cili se to nedá vyresit jednoduse prikopirovanim ceskych
> verzi fontu. Font muzu podle libosti menit ale neda se nastavit

pokud Vam vyhovuji puvodni fonty, muzete si prekompilovat mplayer ze
zdrojaku. (podpora pro ne ve zdrojacich stale je, ale freetype a puvodni
bitmapove fonty se navzajem vylucuji)

> kodova stranka. V nastaveni to sice je, ale..
> * kdyz se pokusim nastavit 8859-2, program zhavaruje

to by nemel. co mplayer vypisuje a jaky pouzivate font?

> * win CP-1250 tam vubec neni

zkuste to bez pomlcky, tj. -subcp CP1250
seznam kodovych stranek ziskate pomoci iconv -l

--
Jindrich Makovicka