Re: TTF font pro titulky v mplayeru a cestina

Alex Mayer alxmjr na seznam.cz
Pondělí Listopad 11 08:44:56 CET 2002

Dne 8. listopad 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> pokud Vam vyhovuji puvodni fonty, muzete si prekompilovat mplayer ze
> zdrojaku. (podpora pro ne ve zdrojacich stale je, ale freetype a puvodni
> bitmapove fonty se navzajem vylucuji)

> to by nemel. co mplayer vypisuje a jaky pouzivate font?

> zkuste to bez pomlcky, tj. -subcp CP1250
> seznam kodovych stranek ziskate pomoci iconv -l
==========================

Diky za radu.

Zkusil jsem to takhle:
"mplayer film.avi -subcp windows-1250"
a funguje to (soubor s titulky ma stejny nazev jako film).
Titulky jsou bezvadne ceské, vyhlazene, stinovane - parada.

Predtim jsem zapomnel napsat, ze se pokousim prehravat
z GUI. Cili jsem spustil gmplayer, v nem dal
prave mysitko / Preferences / Subtitle & OSD / Font / Encoding.

Kdyz tam vyberu 8859-2, mplayer spadne na segmentation fault.
Kódování windows-1250 tam vubec neni uvedeno.
Nedalo by se to tam nejak doplnit? Treba v nejakem konfiguracnim
souboru, kompilace se mi bohuzel jeste nikdy nepovedla.

--
A.
Mayer

Reklama: