Problem s novym RH kernelem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 8 12:17:56 CET 2002

Dobry den,

Mam novy RH kernel vmlinuz-2.4.18-17.8.0 . pres lilo se nebootuje OK,
ale kdyz ho nakopiruju na disketu tak napise :

uncompresing linux ...

  ran out of input data

 - System halted

koukal jsem se do zdrojaku a je to asi nejaka chyba v dekomprimaci,
nicmene nechapu jak to, ze to s lilo funguje... Potrebuju to na jeden
pocitac kde mam loadlin a kde to blbne stejnym zpusobem..

Nevite zda tomu mohu nejak pomoci nebo zda je to nejaka chyba kernelu?
S predchozi kernelem z RH baliku to fungovalo..