NVIDIA + X server + ovladace NVidie = problem s pameti

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Listopad 8 18:17:09 CET 2002

Ondra Válek wrote:
> [...]

kupte si lepsi procesor a vic pameti ;) 400MHz Celeron tuhle grafiku jen
stezi dokaze nasytit.

> Mam ten samy problem:
> Debian 3.0
> GeForce 2 MX200 (OEM nVidia)
> ovladace 1-2960 (od nVidie)
> Xfree86 4.1.neco
> WindowMaker
> 256 MB RAM
> ---> X zerou 150 - 300
>
> A deje se mi to na vice pocitacich ...
> Reseni jsem nenalezl, bohuzel.
>
> Valoun

drtiva vetsina z tech 300 mega je memory-mapped IO. napriklad ve vypisu
topu je z hlediska obsazeni fyzicke pameti relevantni polozka RSS,
nikoli size.

(u mne RSS=19M, SIZE=276M)

tj. Vas "problem" neni problem

--