gkrellm otocit

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Pátek Listopad 8 13:10:31 CET 2002

Daniel F. Hrouzek pise:
 > Je to dost dlouho, co jsem se dival na jeho zdrojaky, ale myslim, ze to
>
> ja si spis myslim, ze tazatel nemel na mysli celkovy 'layout' grellm,
> ale spis jestli se jednotlive 'budicky' :-) budou radit pod sebe nebo
> vedle sebe. proste nechce mit ten cely gkrellm sloupec na obrazovce
> svisle, ale vodorovne. 'budicky' samozrejme budou udaje ukazovat porad
> stejne, kdo by se na to taky jinak dival :-). si myslim ja. ale jestli
> to jde nebo ne, to opravdu nevim, gkrellm nepouzivam.

To prave nejde, protoze 'budicky' nemaji standardizovanou velikost... vetsinou
ani nastavitelnou. Tudiz by takova uprava byla asi snadna, ale jelikoz je asi
jedinou podstatnou vyhodou gkrellmu oproti jinym 'panelum na budicky' to, ze
vypada sexy, asi to nema cenu :-).

--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-