mirne OT: Virtual hosting a DNS

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Listopad 8 13:19:33 CET 2002

"Robert Svoboda" <r080 na atlas.cz> writes:

> Ja nemluvim o virtualnich domenach, kde jste to precetl? Domeny mam
> samozrejme zalozeny, jde mi o hosting stranek pro tyto domeny a o to, ze
> mam pouze jeden stroj a v ruznych dokumentech po internetu se dozvidam,
> ze je potreba k tomu nastavit tzv "Authoritative-only Nameserver", pak
> a v tom mam gulas, se nekde pise o primarni DNS a sekundarni, ktera ma
> byt na jinem stroji - coz pro me predstavuje problem (mam pouze jeden
> stroj), nase hostingove centrum vsak ma svoje DNS a ja se proste ptam,
> jestli je potreba spoustet vlastni DNS (stale jsem nepochopil proc),
> [...]

Pokud mate zpusob jak nasmerovat domeny xyz.cz na aaa.aaa.aaa.aaa, tak
vlastni DNS nepotrebujete.  Ovsem pokud takovych domen budete mit hodne a
budete v nich delat casto zmeny, tak bych vam doporucil vlastni DNS server.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6