LInux Dokumentacni projekt Ano ci Nie ??

OldFrog oldfrog na volny.cz
Sobota Listopad 9 01:55:32 CET 2002

[ freeriders ] wrote:

>prisim vas, neviem kto to tam pisal ze na ftp suse je cz manual, nejak ho
>tam neviem najst mohli by ste mi poslat presnu daresu ? dakujem
>inac s dakujem vsetkym za radu s LDP2. uz som sa rozhodol kupim si Linux
>Prakticky pruvodce, a LDP2 mam v PDF a ked budem nieco potrebovat co nieje v
>L pp tak sa mrknem do LDP2. A keby tam bolo toho vela tak potom si ju kupim.
>Ale aj tak mi nieje jasne preco ked som sa pytal na knihu na Linux mi niekto
>poradil knihu od tych dvoch panov co vymysleli C.Mam ju sice v txt podobe
>ale nechapem celkom ako mi pomoze pri kofiguracii Linuxu.

Hlasim se bez muceni - byl jsem to ja :-).

Nu - linux je s C dosti svazan. Pokud si prectete "Principy a problemy
operacniho
systemu unix" od Skocovskeho, zjistite:

1)
ze se kniha nevenuje sice linuxu, ale muze byt pro Vas presto uzitecna,
linux prevzal
prece jen z unixu svou koncepci

2)
kniha je prolozena priklady v jazyce C

Proto jsem prave v navaznosti na prvni knihu jsem doporucil
"Programovaci jazyk C"
od Kerninghama a Ritchieho. Nezapomente, ze ve spravne konfiguraci
linuxu Vam pomuze
predevsim jeho pochopeni, vcetne znalosti dejme tomu historickeho pozadi
- proto UNIX
a jazyk C. Ostatne, znat jazyk C a C++ je z hlediska linuxu opravdu
vyhoda (nikoli nezbytnost).

Samosebou jsou to jen moje - mozna dosti staromodni - nazory.
Neztotoznuji je s pravdou :-)).

OldFrog.