OpenOffice

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Listopad 11 05:57:05 CET 2002

Zdravim poranu,

chtel jsem se optat, jestli je nejaka moznost, jak odinstalovat
komponenty OO, ktere nepotrebuji nejkou jinou, lidskou cestou nez rucnim
mazanim metodou pokus => konec => reinstalace.
Z OO potrabuji v zasade jen writer na psani, ostatni mi je na nic a tech
174MB na disku bych umel vyuzit i jinak ;)
Mam verzi OO-1.0.0-RC4 CZ.

A pak - je nekde mozno stahnout zdrojaky teto verze? Rad bych ucinil
sileny pokus o rekompilaci, protoze je to udesne pomaly. Btw. zkousel to
uz nekdo? A kdyz, tak s jakymi vysledky - abych se o to nepokousel
zbytecne :)

diky
Matthes