FTPs client na linxu

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Pondělí Listopad 11 21:49:38 CET 2002

On Mon, 11 Nov 2002, Pavel Rauš wrote:

> Zdravim,
>
> http://www.ford-hutchinson.com/~fh-1-pfh/ftps-ext.html#client
>
> Pavel Rauš

Diky, ten prehled je skvely.

Jeste doplnujici dotaz: mate nekdo zkusenosti s TLSWrap?
Melo by to umet tunelovat prave ftp (jenom pasivni).
Jenze jsem to zkousel a sice se to pripoji, i heslo projde, ale u prikazu
PASV to nejak vytuhne, neprenasi se data, a lepsi uz to nebude...

Diky. MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz