OpenOffice

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 11 11:21:19 CET 2002

On 11/11/2002, Matthes wrote:

> To jsem cekal taky, ale nic takoveho neprobehlo. A kdyz posleze
> spustim setup znovu, nabidne mi jen odinstalovani celeho officu. Je to
> installovane z tarballu, nikoliv rpm. Na windoze to slo, byl jsem
> prave preqapen, ze se to na nic neptalo a namrskalo to tam vsechno.

A neudelal jste nahodou sitovou instalaci? Nedalo mi to, takze jsem to
testnul. Mam tu OOo 1.0.0 CZ1 - rozpakoval jsem tedy archiv, spustil
jsem ./setup a hned ve druhe nebo treti obrazovce se me to zeptalo na
typ instalace. Zvolil Vlastni a vzapeti jsem si mohl vybrat, co chci
instalovat. Pak uz jsem instalaci ukoncil, ale zda se, ze by to fungovat
melo.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka