OpenOffice

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Listopad 11 11:27:09 CET 2002

Postupoval jsem dle navodu na openoffice.org - rozbalit, spustit
./install --prefix=dir, pote setup. Nabidl mi akorat lokani a sitova
instalace jako moznosti. volil jsem lokalni ale dal uz se na nic neptal.
Kdyz spustim setup, pole "zmenit instalaci" (ci tak nejak) je sede
neaktivni...

No nic, zkusim to znovu :)

M.