Jak dostat data z poskozeneho disku?

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Listopad 11 14:00:42 CET 2002

Zdravim!

Mam takovy neprijemny problem. Dostal se mi do ruky disk, ktery ma - podle
vseho - ponekud nakopnutou elektroniku. MBR nezna tabulku part., neudrzi
nastaveni po DOSovem fdisk /MBR, po zahrati se uplne prestane hlasit ...
proste radost :-(
Na tom disku jsou data, pochopitelne nezalohovana. Podarilo se mi udelat dd
na svuj disk, ale ted bych se potreboval nejakym rozumnym zpusobem dostat k
tem datum a dump smazat (prece jen 4GB zabiraji dost mista).
Hledal jsem, hledal, ale nic primereneho jsem nenasel.
Any idea?

Karel Salavec