Jak dostat data z poskozeneho disku?

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Listopad 11 15:07:01 CET 2002

Dne po 11. listopad 2002 14:26 jste napsal(a):

> Pokud Vam jde o pripojeni souboroveho svazku ulozeneho
> na disku v binarni podobe, pouzijte neco jako:
>
> # mount  dump.img  /mnt/tmp  -o loop
>
> nebo
>
> # mount  dump.img  /mnt/tmp  -t ext2 -o loop
>
> Pokud se nepletu, tak nektere distribuce maji loop zarizeni
> jako modul, takze jej nejdrive zavedte
>
> # modprobe loop
>
> (snad se modul jmenuje loop)

Hmmm ... asi jsem se nepresne vyjadril :-(
Vzhledem k tomu, ze v MBR nebylo nic, jsem musel provest
dd if=/dev/hdc of=dmp_file
takze vysledek pochopitelne nevi nic file systemu => nelze standardne
namountit
Potreboval bych nejaky trik, jak do dump presvedcit o tom, ze ma FS ... nebo
neco podobneho
BTW: Puvodne na tom disku byly (udajne) nejake W9x, snad 98 ci co ...

> OldFrog.

Karel