tuhnuti systemu, vysoky load

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Listopad 11 16:26:48 CET 2002

On Mon, 11 Nov 2002, Petr Zapadlo wrote:

> Stavalo se mi neco podobneho (na vlas stejne :-) na jednom stroji
> Celer1GHz,VIA686B disk 10GB Seagate - > delal to disk. Proste nejak zatuhl a
> prestal odpovidat, pak jsem z duvodu upgradu disk vymenil a od te doby se
> situace nepakovala. Poznavaci znameni bylo trvale svitila dioda aktivity
> disku.

Hmm, kurna, to by mohlo byt ono! Pac ma tu pustene dva komply a v jednom
je hodne stary disk, ale nemam na tom zadna data, takze me to nijak
nevzrusuje, kdyz to tam cvakne. A jakoze to tam tak 2-6x za tyden cvakne.
Ale ted, kdyz pisete o te diode, tak mate pravdu! Pac mi ta dioda zacne
trvale svitit a navic, kdyz pomoci SysRq reknu, ze chci "sync", tak to
vutyhne u sync na onen disk (vidim, na kterem to vytuhne)

A je pravda, ze jsem do onoho komplu jeden disk pridaval (i kdyz je
to novy IBM) a ted na nem jsou / a dalsi, pro OS "zivotne dulezite,
parcely. Kurna, to me ale melo napadnou. Ja to tusil spise nekde v jadre,
protoze tech patchu tam mam vice a je to tam trosku divocina.

Diiiiiky.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/