tuhnuti systemu, vysoky load

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Listopad 11 16:31:53 CET 2002

On Mon, 11 Nov 2002, Daniel Melus wrote:

> Mam podobny problem ale mne to robi nieco okolo swap-u (asi)
> Obcasne sa stane ze mam plnu RAM i SWAP, podom polhodinu hrci disk (
> obcas pomoze killnut nejaku aplikaciu, swap sa uvolni a zase nejaku dobu
> frcim. Pred nedavnom tu bola zmienka o problemoch s pamatou pri onboard

Hmm, tim to nebude, pac mam 786MB pameti a 2GB swap ale hlavne ten swap
skoro vubec nepotrebuji, protoze onen stroj ted vice mene slouzi jako
psaci stroj :-)

Spise to bude ten disk, viz. predchozi prispevek pana Zapadla.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/