OpenOffice

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Listopad 11 18:07:34 CET 2002

   From: Matthes <ornest na mistral.cz>
   Date: 11 Nov 2002 05:57:05 +0100

Zdravím,

   > A pak - je nekde mozno stahnout zdrojaky teto verze?

zdrojové kódy každé verze OOo je možné stáhnout na stejném místě, odkud
jste stáhl původní verzi. Doporučuji použít verzi 1.0.1.

   > Rad bych ucinil sileny pokus o rekompilaci, protoze je to udesne
   > pomaly.

Můžu se zeptat, jaký máte počítač? Proč si myslíte, že je to pomalé? CZ
verze je dokonce rychlejší než originální verze...

   > Btw. zkousel to uz nekdo?

Já jsem to už zkoušel poměrně hodněkrát. Chce to jenom málo: trpělivost,
rychlý stroj, správný překladač a hoooodně štěstí ;-))
--
Pavel Janík

Warning: people with weak stomach are advised not to read this!
                  -- Eli Zaretskii about archive with some flamewars