OpenOffice

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Listopad 11 19:30:14 CET 2002

rozhodne ne uplne pomaly - Athlon XP 1700+ by na to myslim mel stacit
:)) Ted uz je to ok, bylo to desne pomale hned po instalaci, kdy se
jeste asi vytvarely soubory v $HOME ci tak neco. Pak uz to bylo celkem
ok.
Ted se zas potykam s necim jinym, ale to uz urcite neni chyba openoffice
;)

> Můžu se zeptat, jaký máte počítač? Proč si myslíte, že je to pomalé? CZ
> verze je dokonce rychlejší než originální verze...
>
>    > Btw. zkousel to uz nekdo?

Vzhledem k tomu, ze me Panbu pridelil jen velmi malo te posledni
jmenovane komponenty jsem tento umysl vzdal :)

> Já jsem to už zkoušel poměrně hodněkrát. Chce to jenom málo: trpělivost,
> rychlý stroj, správný překladač a hoooodně štěstí ;-))

M.