Psion Workabout a Linux

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pondělí Listopad 11 20:36:17 CET 2002

V St 06 lis 2002, Josef Vogeltanz napsal:
> Stal jsem se majitelem "skladnickeho" Psionu Workabout 1MB. Pristroj jsem
> sice ziskal velmi levne, ale v hole podobe, tj. bez pametovych karet a
> kabelu. Provedeni, ktere vlastnim je vybaveno dvema konektory rozhrani
> RS-232AT a RS-232TTL.
Mam PSION S3a (podobne jako 3c). Mam za to, že pouziva stejny OS jako
WorkAbout, akorat ma jinak klavesnici a asi trochu jine aplikace (i
kdyz konektory RS-232) Princip spojeni muze byt podobny. Na RedHatu6.2
jsem zprovoznil komunikaci přes p3nfs - existovalo toho vic - jakesi
plp + plptools, zkuste google...)

URL jsem nenasel, akorat odkazy na
ftp.uni-erlangen.de:/pub/psion/local
Author: Rudolf Koenig <rfkoenig na immd4.informatik.uni-erlangen.de>