klidovej provoz na inetu po kabelovce

Bob Koutsky bck na webhome.cz
Úterý Listopad 12 03:10:46 CET 2002

Zdravim,

mam takovej dotaz - jsem pripojenej pres kabelovku u UPC, a kdyz tady
tak u toho vecer sedim, koukam na gkrellm a vidim, ze i kdyz nic na
netu nedelam, porad mam na drate cca 2kByte/sec provoz, coz mi prijde
divny. Predesilam ze do sitovani na nizsi urovni prilis nevidim, takze
nadale jen tak poslepu satram: spustim ethereal, necham ho chvili
cenichat, a koukam na vysledky - vsechno to jsou ARP broadcasty "Who
has w.x.y.z? Tell a.b.c.d", vetsinou (cca 80%) od nejakeho Cisca,
zbytek ruzne zdroje. Dotazovana adresa i adresa zvedavce se samozrejme
paket od paketu lisi...
Je to normalni? Kdyby to slo po ethernetu tak nereknu, tam se to
ztrati, ale na ty kabelovce mi 2kB/sec sezrany ARPem prijdou jako
zbytecne plytvani... neda se s tim neco delat? Pokud ano, co, a muzu to
udelat sam nebo by museli spolupracovat v UPC (ztracena vec, ti do toho
videj jeste min nez ja 8-( )...

diky,

Bob Koutsky