samba - smbusers

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Listopad 12 08:28:55 CET 2002

> Mám následující problémek...
> Linux RedHat 7.2
> mám tam udělanou sambu, myní jsem potřeboval využít souboru smbusers který
> přindavá jmena wokení jménum linuxovým...

No ja jsem z toho uz trosku vypadl, takze me berte s rezervou, ale mam
takovy pocit, ze smbusers je mapovani uzivatelu systemu na uzivatele samby.
Napr., ze samba uzivatel administrator je root uzivatel linuxu. Ale nejsem
si uplne jisty, pac tu sambu nemam a nemam kam kouknout.
Pokud zakladate ucty tak, aby se mohli uzivatele pripojit k woknum, tak to
je v souboru smbpasswd a pridava se to stejnym prikazem:
smbpasswd -a uzivatel

TNX