Psion Workabout a Linux - vyreseno

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Úterý Listopad 12 08:48:59 CET 2002

Ano, aplikace p3nfsd to vyresila.
Pokud by nekdo narazil na stejny problem uvadim strucny popis reseni:
Do Psionu je potreba nahrat (v tomto bode jsem vyuzil windowsu a
komunikacniho sw PsiWin) aplikaci nfs, coz je klientsky program a taky
zaroven emulator VT100.
Na strane linuxu se potom spousti aplikace p3nfsd zapsanim do prikazoveho
radku:

p3nfsd -tty /dev/ttyS1 (pro COM2)

Tato aplikace si pri instalaci vytvori v korenu adresar s mountpointem
/psion.stand/mnt, kam potom pripoji adresarovou strukturu Psionu. V
MidnightCommanderu se s tim necha potom delat cokoliv, jako s kazdym jinym
primoutovanym filesystemem s moznostmi R/W.

odpopjeni se provadi opet prikazem:

ls /psion.stand/mnt/exit

Pouzity propojovaci kabel je obyc. seriovy LapLink nebot tento typ
Workaboutu je vybaven internim RS232 rozhranim.

Zbyva uz jen vyresit otazku konverze psioniho formatu dbf, textovy je
citelny bez konverze primo.

Dekuji za informace

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 377 736 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz