klidovej provoz na inetu po kabelovce

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Listopad 12 09:22:28 CET 2002

Jenze ono se to jako ethernet chova. Vidis vsechny broadcasty
na subnetu, kde jsi ty a jeste spousta dalsich az po to cisco.
Spojene je to zjevne switchem, protoze kdyby tam byl hub, nevidel
bys jen broadcasty, ale cely provoz. Co ti na tom vadi? Myslis,
ze ti to
a) zere pasmo
b) zapocitava UPC do tvych dat
IMHO nejspis ani jedno - data se asi pocitaji jenom ta, ktera projdou
skrz nejakou gateway ze site UPC do internetu (neni lokalni provoz
zdarma?) a omezena sirka pasma neni ve tvem modemu, ale taky nekde
dal (nevim, kolik umi ten modem, ale asi o dost vic, ne?).

	Zdenek Prchal