klidovej provoz na inetu po kabelovce

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Úterý Listopad 12 10:15:35 CET 2002

> Zdravim,

zravicko,

> [...]
> tak u toho vecer sedim, koukam na gkrellm a vidim, ze i kdyz nic na
> netu nedelam, porad mam na drate cca 2kByte/sec provoz, coz mi prijde
> divny. Predesilam ze do sitovani na nizsi urovni prilis nevidim, takze
> nadale jen tak poslepu satram: spustim ethereal, necham ho chvili
> cenichat, a koukam na vysledky - vsechno to jsou ARP broadcasty "Who
> has w.x.y.z? Tell a.b.c.d", vetsinou (cca 80%) od nejakeho Cisca,
> zbytek ruzne zdroje. Dotazovana adresa i adresa zvedavce se samozrejme
> paket od paketu lisi...
> Je to normalni? Kdyby to slo po ethernetu tak nereknu, tam se to

nevim, jestli je to normalni, ale dela mi to taky, porad mi tam litaj
takovyhle veci, nikdy to neni v klidu. rekl bych, ze to dela vsem :)

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: email :: hrouzek na stratosfera.cz ::]
[:: icq :: 77845458 ::]
[:: www :: taverna.cz ::]

[:: je to zas*ane velky a porad mi to tuhne.... windows 2000! ::]