klidovej provoz na inetu po kabelovce

Matthes ornest na mistral.cz
Úterý Listopad 12 11:22:39 CET 2002

Zdravim,

je to uplne normalni, protoze mistralovaska sit je de facto jeden
velkej switchovanej ethernet, rozdelenej na nekolik subnetu. Cili ten provoz
zpusobuji jednak braodcast packety a jednak vidite veskery provoz na
vasem subnetu. Zkuste si pustit treba iptraf->LAN monitoring a uvidite
vsechny aktivni stanice na vasem subnetu ;)
Topologie site je krasne znazornena na www.mistral.cz, odkaz "schema
site" (nebo schema.mistral.cz).
Krom toho, kdyz se podivate treba do logu apache, nebudete se stacit
divit, kolik nenechavcu zkousi spustit windowsi commandlinu pres cgi
:)))

Matthes