DNS doména

Maštalíř Jan Jan.Mastalir na csc.cz
Úterý Listopad 12 12:29:53 CET 2002

Dobrý den mám problém s DNS. Vytvořil jsem doménu třetího řádu řekněme xxx.doména.cz. Pro tuto doménu jsem vytvořil novou zónu a rád bych pro ni přijímal poštu. Mám nadefinovaný MX záznam všechno se zdá být v pořádku ale pouze v lokální síti. Jakmile se pokusím poslat něco z internetu dostanu odpověď "no such domain:". Zkoušel jsem přes nslookup projíždět různá veřejná DNS a například na dns.iol.cz mě to pozná a například na ns.vol.cz ne. Rád bych se tedy dozvěděl jestli není zapotřebí udělat nějakou registraci nebo jestli jste se někdo nesetkal s podobným problémem.
Díky
Jan Maštalíř