DNS doména

Úterý Listopad 12 12:45:07 CET 2002

Maštalíř Jan wrote:
> Dobrý den mám problém s DNS. Vytvořil jsem doménu třetího řádu řekněme xxx.doména.cz. Pro tuto doménu jsem vytvořil novou zónu a rád bych pro ni přijímal poštu. Mám nadefinovaný MX záznam všechno se zdá být v pořádku ale pouze v lokální síti. Jakmile se pokusím poslat něco z internetu dostanu odpověď "no such domain:". Zkoušel jsem přes nslookup projíždět různá veřejná DNS a například na dns.iol.cz mě to pozná a například na ns.vol.cz ne. Rád bych se tedy dozvěděl jestli není zapotřebí udělat nějakou registraci nebo jestli jste se někdo nesetkal s podobným problémem.

1. Naucte sveho klienta (UA) slusnosti (zalamovani radku).
2. To, ze Vas nejaky DNS server 'nezna' vubec nic neznamena - muzete to
prosim lepe zadefinovat?
3. Kdo se k Vam musi znat jsou oficialni DNS servery domeny CZ... a
pripadne Vas DNS server 2. radu by mel vedet, kde se nachazi DNS servery
radu vyssich (vyssi = vice zanoreny)
4. Treba jste proste jen narazil na DNS servery, kdy 1. ma povoleno
rekurzivni dotazovani a druhy ne...
5. Na otestovani korektnosti Vase zaznamu doporucuji Sleuth - URL k
nalezeni v architu teto konference.