RE: DNS doména

Maštalíř Jan Jan.Mastalir na csc.cz
Úterý Listopad 12 17:31:29 CET 2002

No v podstatě to tak mám. Ale pomalu už si nejsem jistý ničím. Pro upřesnění obě domény jsou na jednom serveru ve dvou zónách. Když testuju dotazy přímo na ten server jak pro doménu.cz tak pro doménu xxx.doména.cz jsou výsledky naprosto uspokojující. Server má veřejnou adresu ale pro správný chod potřebuji aby se mi to replikovalo na sekundar u poskytovatele myslim že v tom bude zakopaný pes. Takže mám ještě otázečku co určuje intervaly updatů - refresh nebo empire???
díky

IMHO Vám chybí delegace - musíte v nadřízené doméně mít záznam(y)
ukazující na Váš(e) nameserver(y), tj. podle Vašeho příkladu v NS
pro domena.cz musí být

xxx	IN	NS ip vašeho nameserveru

Tohle ale bude fungovat jen tehdy, běží-li ten NS na veřejné
(routovatelné) IP adrese. Pokud ne, musíte to nějak obejít.

	Zdeněk Prchal