DNS doména

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Listopad 13 20:16:33 CET 2002

On Tue, Nov 12, 2002 at 05:31:29PM +0100, Maštalíř Jan wrote:
> No v podstatě to tak mám. Ale pomalu už si nejsem jistý ničím. Pro upřesnění obě domény jsou na jednom serveru ve dvou zónách. Když testuju dotazy přímo na ten server jak pro doménu.cz tak pro doménu xxx.doména.cz jsou výsledky naprosto uspokojující. Server má veřejnou adresu ale pro správný chod potřebuji aby se mi to replikovalo na sekundar u poskytovatele myslim že v tom bude zakopaný pes. Takže mám ještě otázečku co určuje intervaly updatů - refresh nebo empire???
> díky

Empire určitě ne :-) Pro pořádek:

refresh:
  interval, jak často sekundární nameservery stahují zónu (pokud dříve
  nedostanou notifikaci)
retry:
  nepodaří-li se sekundáru stáhnout zónu, zkouší to dál s touto periodou
expire:
  nepodaří-li se mu to do této doby, "odepíše" zónu
minimum:
  minimální hodnota time-to-live pro záznamy zóny; má-li některý
  záznam menší TTL, použije se místo něj tato hodnota

                                                            Michal Kubeček