Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Listopad 12 21:45:53 CET 2002

| Odesílatel: Radek Vybíral <kedar1 na centrum.cz>
| pro všechny příznivce aplikace Mozilla mám další porci dobrých zpráv.

| Doufám tedy, že dané počeštění bude sloužit všem uživatelům, kteří
| chtějí využívat i další alternativní programy a brání jim v tom
| nečeské ovládání.
|
| S pozdravem a přáním mnoho bez problémů nasurfovaných stránek

A to je právě to: bez problémů. Mozilla má naprosto zmršený (tedy nejen)
interpreter javascriptu, kdy není zpětně kompatibilní, ani s džívějšími
standardy, ani s nestandardy (jako to má šikovně třeba opera).

Takže Mozillu začnu považovat za alternativu v okamžiku, kdy stránka
udělaná pro msie v ní pojede - když už ne jako v msie, tak aspoň jako v
opeře. Do té doby je to v podstatě jen nepoužitelný pasquil (pardon,
browser na úrovni před 6 lety), byť sebelépe počeštěný. Na druhou stranu co
by člověk chtěl v těch 10MB, to už i Netscape 3.0 Gold měl víc (tedy mám
takový pocit).

Nebo jsou už nějaké další novinky ohledně javascriptů a LAYER/SPAN/DIV
tagů?

Zdraví JL.