Re: Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 13 09:40:33 CET 2002

"Radek Vybiral" <Radek.Vybiral na vsb.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.21.0211122110230.12792-100000 na rih.brailcom.xx...

> Ukažte stránku, ukažte kód, řekněte jak to má správně fungovat, proč to
> správně nefunguje, napiště do bugzilly, prostě pro to, aby to fungovalo
> správně něco udělejte!

To by som sa v tom musel vyznat :-( Jedna zo stranok, ktore mi nechodia,
je uprostred internetbankingu a napisat postup pre reprodukovanie
by nebolo najlepsou ideou ;-)

Ak niekto pouzivate ING konto na Slovensku, text pred okienkom na
zadanie kodu z grid karty sa mi neobjavi. Pokial viete zistit, co je vo veci
(tipujem nieco s css, ale o tom zial neviem nic), napiste do tej bugzilly.

Zdravi
--
                                                                         Stano