Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 12 21:17:29 CET 2002

On Tue, 12 Nov 2002, OldFrog wrote:

> MS IE jake verze, mozilla jake verze, Java Script ktere
> verze, co konkretne nejde? Nebo si chcete jen zanadavat?
> Ja ne :-).

Přesně tak.

Ukažte stránku, ukažte kód, řekněte jak to má správně fungovat, proč to
správně nefunguje, napiště do bugzilly, prostě pro to, aby to fungovalo
správně něco udělejte!
Jo že nemáte čas a že je to moc náročné? Tak to potom nepoužívejte taková
silná slova bez přímých důkazů.

Schopnost bezpříkladného tlachání je bohužel hodně velkou zápornou
vlastností českého národa....

O tom, že není počeštění pro Mozillu bychom mohli tlachat ještě roky,
ale mě to prostě naštvalo natolik, že jsem ten čas tomu věnoval a vůbec
toho nelituju, protože potom člověk daleko lépe poznává jak vlastně vypadá
a co obnáší takový vývoj nějaké aplikace a nepoužívá už taková rádoby
chlapská hodnocení bez toho, že by daný produkt důkladněji otestoval.

R.V.