Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Listopad 13 00:31:14 CET 2002

Dne út 12. listopad 2002 21:19 jste napsal(a):

=:> MS IE jake verze, mozilla jake verze, Java Script ktere
=:> verze, co konkretne nejde? Nebo si chcete jen zanadavat?
=:> Ja ne :-).

Nejsem autorem předchozího příspěvku, ale mám z Mozilly občas podobné pocity,
byť jí používám a většinou nenarážím na výraznější problémy.

Nedávno jsem sem posílad dotaz ohledně JavaScriptový navigace na
http://www.unie.cz, která chodí v MSIE, v Konqeroru, dokonce (pravda blbě) v
prastarým Nechtscapovi, ale v Mozille ani když se na hlavu postavím.

Ano, rozumím vysvětlení, že to nesplňuje normy, ale není to pouze bohapustej
alibismus?

Jo a jinak, za to počeštění moc děkuju :o)

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda
http://www.balustrada.cz