courier-imap-1.3.11+R.H 7.3

mufprig na hi-net.cz mufprig na hi-net.cz
Středa Listopad 13 00:32:44 CET 2002

Muze mi nekdo poradit co je potreba jeste zadat za parameter ./configure sice
jsem nasel nejake FAQ ,ale jaksi jsem to nepochopil :-(

Funguje mi Qmail+Vpopmail+tcpserver+checkpassword ,ale nejak se mi nedari
zkompilovat IMAP a Sqwebmail oboje dojede na tuto hlasku.
gcc neni zrovna moje parketa tak uvitam jakoukoliv a nebo nejlepe primo co mi
muze chybet za nainstalovane RPMko a nebo jaky parametr zapsat za configure a
co to vlastne hleda.

Predem dik.

checking for working autoheader... missing
checking for working makeinfo... missing
checking for gdbm_open in -lgdbm... no
checking for gdbm_open... no
checking for dbopen in -ldb... no
checking for db_open in -ldb... no
checking for db_env_create in -ldb... no
checking for dbopen... no
checking for db_open... no
checking for db_env_create... no
configure: error: Cannot find either the gdbm or the db library.

--
S pozdravem.