Putty a RH62 a OpenSSH3.4

Milan Kopacka Milan.Kopacka na seznam.cz
Středa Listopad 13 06:50:12 CET 2002

On Tue, 12 Nov 2002 23:43:31 +0100, Jaroslav Linhart wrote:

Dobré ráno,

> Chtěl bych se zeptat,
> nevíte co mám nastavit abych se dostal s putty  na OpennSHH 3.4 běžící na
> RH62. Putty hlásí: Incorect CRC recived on packet

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/faq.html#A.6.18

* Question A.6.18: Since my SSH server was upgraded to OpenSSH
3.1p1/3.4p1, I can no longer connect with PuTTY.

<snip>

OpenSSH 3.1p1: configurations known to be broken (and
symptoms):

 * SSH 2 with AES cipher (PuTTY says "Assertion failed!
 * Expression: (len & 15) == 0" in sshaes.c, or "Out of memory", or crashes)
 * SSH 2 with 3DES (PuTTY says "Incorrect MAC received on packet")
 * SSH 1 with Blowfish (PuTTY says "Incorrect CRC received on packet")
 * SSH 1 with 3DES

OpenSSH 3.4p1: as of 3.4p1, only the problem with SSH 1 and
Blowfish remains. Rebuild your server, apply the patch linked to from
bug 138 above, or use another cipher (e.g., 3DES) instead.

<snip>

a) Upgradněte OpenSSH na serveru, nebo
b) Použijte jinou šifru (poslední PuTTY určitě umi specifikovat
   pořadí, v jakém se šifry mají zkoušet).

Ale a) není nikdy na škodu.

zdraví

  Milan Kopačka