vypalovacka

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Listopad 13 08:34:49 CET 2002

> muzu
>
> S tou yamahou bych nesouhlasil mel jsem 2 a jedou do ted...... ale jsou to
> starsi typy :
>
> SCSI 2x16 - taky uz par tisic CD udelala...
> SCSI 6x4x24 - vypaleno odhadem tak 2000 CD mozna vic...

Tak to mate stesti. Ja potkal dve a ani jedna toho moc nevydrzela. Ale je
fakt, ze ja mam na HW casto smulu. :-( U te druhe jsem se nastval a nechal
ji nekolikrat opravit. Bohuzel nepomohlo. Pri paleni se objevila chyba:
"Track following error" a nazdar bazar. CD putovalo do kose.
Ta palirna palila v prumeru 2 CD denne a zdechla asi po roku a pul.
Nepomohlo ani postupne snizovani rychlosti vypalovani. Zacinal jsem na 8x a
koncil na 2x a kdyz to padalo uz i tam, tak jsem ji vymenil za IDE Teac.
Jestli jeste jede, to nevim, uz v te firme nejsem.
Jinak jsem teda tehdy v zoufalstvi vyzkousel nekolikero SW. Easy CD Creator,
Nero, WinOnCD, CDRWin, Clone CD. Nejhur dopadal Easy CD Creator, ktery se
proste zasekl a kdyz jsem odesel od PC a vratil se, tak laser porad palil do
CD, ovsem zadny progres v paleni. Bylo nutne vypnout PC. Pod linuxem jsem to
tehdy nezkousel.

TNX