znovu PCI modem snad naposled

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Listopad 13 14:23:00 CET 2002

| Odesílatel: Ctirad Fertr <phanatic na volny@.cz>
|
| A co je spatneho na externich modemech ? Ja bych si osobne nic jineho do
| stroje nedal.

Zalezi na tom. Modem na seriovem portu (i 16550) pomaly stroj brzdi. Modem
na PCI ho tolik nebrzdi. Navic po seriovem portu z modemu nedostanete vic
nez 112kb, kdezto z PCI modemu ano. Taky jsem driv nedal dopustit na
externi, zvlast kdyz u nas v evrope musi byt oddeleni serioveho portu na
15kV (nejaka norma, cislo uz nevim, ale vyrobci soucastek maji pro evropu
urceno 15kV oddeleni, zbytek sveta 4kV). Fakt ale je, ze to moc vyrobci HW
dodrzovano neni. Takze je jedno, jestli mate externi nebo interni, PC vam
vyhori v obou pripadech stejne.

JL.