Problemy se sambou

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Čtvrtek Listopad 14 12:01:30 CET 2002

> pri kopirovani velkeho mnozstvi dat z NT4 serveru, ktery je vybaven gigabit
> sitovkou na linuxovy samba server (vybaven 100Mbit) dojde nekdy k vytuhnuti
> prenosu dat. Rizikova oblast je okolo 2GB prenesenych dat. Paklize prenos
> tuto hranici prezije, vse pokracuje az do konce (cca 4GB dat) rychlostí
> 30-40 Mbit/s. V opacnem pripade se zacnou NT tvarit, ze maji prilis mnoho
> prace se siti a posilaji data po dobu cca 20 min rychlosti do 100 kbit/s.
> Pote hlasi nedostupnost disku a zacnou dal fungovat normalne. Zkousel jsem
> [...]

Deje se ten problem i mezi dvemi sambami? BTW po siti je cesta mezi
NT <--> samba stejna jako NT <--> NT ? Jakou sitovku maji ty druhe
NT (gigabit nebo 100?).

Pripadne, muzete vyzkouset ten gigabit na NT natvrdo snizit na 100Mb
a vyzkouset prenos z NT na sambu?

Jake je procento dobehnuti/nedobehnuti? Nema to nedobehnuti nejakou
souvislost se zvysenym sitovym provozem, ci tak necim na NT/linuxu?

Luf