cteni ze socketu

petr.adamek na antek.cz petr.adamek na antek.cz
Středa Listopad 13 18:12:50 CET 2002

> K tomu uz jsem dosel taky, ale presto mi neni jasne, proc se proces po
> preruseni signalem alarm znovu vraci zpet, presne tam, kde byl prerusen -
> podle mych chabych znalosti, by mel pokracovat o krok (rekneme radek ve
> zdrojaku) dale - nebo ne ?
??? hmm, a jak ma chudak jadro poznat kde v kodu zacina dalsi
radek zdrojaku:-)))???
Mimochodem, ktery dalsi radek zdrojaku mate na mysli? Dalsi ve
Vasem zdrojaku, dalsi ve zdrojaku standardni knihovny, a v ktere
funkci?
Zkuste popremyslet jake misto by pro pokracovani bylo logicky
nejlepsi - jedine to, kde to bylo preruseno.

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz