cteni ze socketu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Listopad 13 18:15:06 CET 2002

On Wed, 13 Nov 2002 petr.adamek na antek.cz wrote:

> ??? hmm, a jak ma chudak jadro poznat kde v kodu zacina dalsi radek
> zdrojaku:-)))???

Pokud signal prijde kdyz je proces blokovan v kernelu uvnitr signalu, tak
IMHO celkem snadno - ne tedy primo na dalsi radek zdrojaku, ale proste
pokud chce, aby program pokracoval, tak preda rizeni (zjednodusene receno)
na instrukci v kodu procesu, ktera nasleduje po volani syscallu, pokud
chce syscall restartovat, tak to ma kernel plne v rukou.

--
JiKos.