znovu PCI modem

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Listopad 13 18:20:56 CET 2002

To taky rikam, proto dodnes nemam zadne auto, protoze jedina slusna kara je
Rolls-Royce. Ta kdyz se podela (kdyz uz se teda podela, protoze RR je -
??byl?? - nezmar), prijedou s kamionem kam ji nalozi a jeste vam pujci
nahradni.

Taky si muzete koupit CISCO modem router kdyz uz jsme u toho. Ten ma MS
kompresi uz v sobe, tedy provider bude ve statistikach blaznit (ja jsem
udelal pres winmodem rekordnich ~90MB/hod, mnohovlaknovy mirror pouze HTML
z www.zope.org).

JL.

Odesílatel: Martin Kebert <mkebert na seznam.cz>
Zbytecne "vokudlanej". Jeste mne napada jina veta : "Nejsem tak bohaty
abych
si mohl dovolit kupovat levne veci".