poznamka: Winmodem vs. SoftModem (was Re: znovu PCI modem)

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Listopad 13 18:10:55 CET 2002

| Odesílatel: Jiri Lisicky <lisicky na datis.cdrail.cz>
| k tomu mě napadá otázka: Dá se nějak poznat jaký modem je na vzdálené
straně?

Dá, každý má nějaký "fingerprint". Kdysi jsem si na webu poslouchal wavy z
navazování spojení různýhc modemů a opravdu byly VELMI různé.

Ale pokud chcete poznat co je za modem u VELIKEHO providera, tak tam bude
mit modemove CISCO.

JL.