Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Petr Janda janda na mendelu.cz
Čtvrtek Listopad 14 08:00:30 CET 2002

> Ne, to jste nepochopil. Ja to nedelam pro zadny prohlizec. Ja to delam
> proste podle znalosti HTML a predpokladaneho chovani toho, co tam pisu. Hold
> pouze v IE se to chova, tak jak clovek predpoklada a Mozille obcas ne. Delat
> to opacne by bylo jeste mnohem vic prace.
>
> TNX

Otazka potom zni (ja to nevim, weby delam jen pro svou potrebu), zda se web
dela podle predpokladaneho chovani, nebo podle chovani definovaneho
standardem. Pripoustim, ze mozilla ma mouchy, ale nema tolik vylepseni
popsanych v ruznych chytrych knihach jako samozrejmost, takze by mela
teoreticky podporovat podmnozinu vlastnosti IE. Z toho plyne, ze (pokud
by to skutecne byla podmnozina) co vypada dobre v mozille v IE bude
vypadat stejne. Praxe je bohuzel takova, ze pokud testujete v IE,
nadavate na vsechny ostatni, pokud v Mozille tak taky, omlouvam se
operarum a jinych, ale ty nepouzivam, tak nevim.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.