Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:24:57 CET 2002

On Thu, Nov 14, 2002 at 07:50:07AM +0100, Kovar Jan wrote:

> Ne, to jste nepochopil. Ja to nedelam pro zadny prohlizec. Ja to delam
> proste podle znalosti HTML a predpokladaneho chovani toho, co tam pisu. Hold
> pouze v IE se to chova, tak jak clovek predpoklada a Mozille obcas ne. Delat
> to opacne by bylo jeste mnohem vic prace.

Tak to bych prosil příklad. Mám totiž přesně opačné zkušenosti. Řekl
bych, že problém bude spíš v tom, že vaše očekávání nejsou v souladu
s definicí HTML/CSS. Jestliže totiž napíšu web podle toho, jak má
HTML+CSS fungovat, obvykle mi funguje z 99 procent (to jedno procento
jsou věci jako @page v CSS, ale ty nepodporuje ani MSIE), ale pro MSIE
musím vynechávat další věci, které neumí (včetně verze 6). Jiná věc
je, že některé části specifikace CSS jsou proti zdravému rozumu, ale
IMHO je pořád lepší přesně implementovat (nelogický) standard než aby
si každý prohlížeč vymýšlel, jak by to bylo přirozenější (každý jinak).

                                                      Michal Kubeček