znovu PCI modem snad naposled

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Listopad 14 10:48:45 CET 2002

> Mne vadi:
> - Zabere to misto na stole
> - prekazi kabely
> - zabere to misto v rozdvojce
> - musi se to zapinat a vypinat extra

Jeste se pridam ja :-) Videj jsem reseni, ktere tyto zaporne vlastnosti
nema, naopak ma i nektre klady z eterniho modemu. Jedine vady zustavaji -
vyuzity ser. port torcha prace navic a navic ztrata zaruky u dodavatele.
Reseni spociva v tom, ze se rozebere externi modem, k desce se pridela
plastova zaslepka na 5.25" sachtu, do ktere se vyvrtaji diry na ledky, deska
se pridela k uchytum a prichyti do sachty. Uvnitr pocitace se spoji se ser.
portem, napajeni se vyresi z interniho napajeni skrine (pouzije se nejaky
LS7809), linka se vytahne na plechovou zaslepku vzadu na skrini. Takze mate
hw modem uvnitr PC kamaradsky s Linuxem, ktery se zapne v okamziku, kdy
zapnete pocitac, ledkama na cele skrine signalizuje svuj stav, jediny kabel
mimo skrin je linka dovedena dozadu skrine.
Ale prijdete o ser. port, musite na tom napred trochu bastlit a nejvetsi
problem je, ze pokud se modem odporouci do vecnych lovist, tezko to budete
reklamovat.
Asi to neni reseni pro vas, ale zminil jsem ho ciste pro uplnost :-)

S pozdravem Zdenek Bohm