znovu PCI modem snad naposled

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Listopad 14 08:26:59 CET 2002

A jsme zase u debaty interni vs externi, jako vzdycky.

> To je absurdni. PCI modemy jsou z 99.9% softwarove/win modemy, ktere zhltnou
> solidni kus procesoroveho casu aby vubec mohly fungovat.

Nesmysl. To plati pouze pro softmodemy, a tech neni '99.9%'.

> Jinak vyhody serioveho modemu jsou nesporne:
> + da se pripojit k cemukoliv vcetne exotickych a zapomenutych platforem

nepotrebuju

> + da se snadno rozchodit pod jakymkoliv OS.

nepotrebuju, staci mi Linux. DOS, OS/2 MacOS nepouzivam

> + da se snadno prohazovat mezi nekolika pocitaci

nepotrebuju, pokud mam doma vic pocitacu tak si je sesituju

> + nezabere drahocenne PCI sloty

pro mne jsou drahocennejsi seriove porty

> + diky LEDkam je videt co se na lince deje.

nepotrebuju a nikdy jsem nepotreboval

> + po skonceni session se vypne tlacitkem, takze nehrozi, ze si jeden
> nejmenovany system bude v me nepritomnosti vytacet co chce, kdy chce a kam
> chce.

mam kontrolu nad OS, takze to mi nehrozi

Mne vadi:
- Zabere to misto na stole
- prekazi kabely
- zabere to misto v rozdvojce
- musi se to zapinat a vypinat extra

Offtopic navic uz to tu bylo ixkrat, sorry.

Porad mam dilema Lucent vs Conexant :(

--

                                    Jan Klügl